Advertisement

קריסת חניון שערי צדק / O6llklftz4kr0m - בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום.

קריסת חניון שערי צדק / O6llklftz4kr0m - בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום.. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. כאות הוקרה על הפעילות הענפה בחזית בשנה האחרונה, עשרות צוותי שערי צדק מתחומי הרפואה, הסיעוד, מינהל ומשק, הוזמנו לתמוך בקבוצת הפועל ׳בנק יהב׳ בכדורסל הערב במשחק רבע גמר פלייאוף. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים.

המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים.

חניון קרס ×'×'×™×
חניון קרס ×'×'×™×" ×— שערי צ×"ק אין נפ×'עים ×"מח×"ש from hm-news.co.il
לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. לפי שעה לא ידוע על נפגעים.

שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום.

בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. לא ידוע על נפגעים באירוע: המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה.

Glzxvywjthl5gm
Glzxvywjthl5gm from img.wcdn.co.il
לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. לא ידוע על לכודים או נפגעים. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים.

בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. — real news il (@realnewsil) june 7, 2021. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. לא ידוע על לכודים או נפגעים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. סמוך לשעה 14:00 דווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק שנגרם ככל הנראה מבולען שנפער במקום. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה.

חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים.

T8wa90v9azmk1m
T8wa90v9azmk1m from ladaat.co
גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף). כאות הוקרה על הפעילות הענפה בחזית בשנה האחרונה, עשרות צוותי שערי צדק מתחומי הרפואה, הסיעוד, מינהל ומשק, הוזמנו לתמוך בקבוצת הפועל ׳בנק יהב׳ בכדורסל הערב במשחק רבע גמר פלייאוף. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: לפי שעה לא ידוע על נפגעים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה.

לא ידוע על נפגעים באירוע: בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq.

Posting Komentar

0 Komentar